Saturday, April 11, 2009

Abahku Idolaku..

Inilah keluarga aku..keluarga bahagia..keluarga yang sentiasa memberi dorongan pada aku dari aku kecil hinggalah sekarang..pada aku tak perlu orang lain yang berkaliber menjadi idola..cukuplah orang yang paling hampir dengan aku..iaitu abahku..ABAHKU IDOLAKU...bak kata siti Nurhaliza "Aku adalah abah,Abah adalah aku"abah aku seorang yang cacat penglihatan, walaupun begitu,tidak menghalang untuk abah gigih berusaha dalam membesarkan kami adik beradik..tidak ada kekurangan dalam membesarkan aku..syukur pada ilahi..Ibuku juga gigih dalam mengharungi perjalanan hidup selama ini..baru-baru ini abahku dapat menjadi Tokoh OKU yang berjaya 2009..aku bangga menjadi anaknya..Abah dan ma l luv u..Akan aku kenang jasamu hingga akhir hayatku..Kejayaan diriku adalah untukmu...

2 comments:

Abdul Hanid Halit said...

Thank you for joinning me.
Semoga silatulrahim semakin kukuh antara kita semua. Semoga teruskan ke arah self actualization dan berjaya menjadi kaunselor yang berkelibar, ingat motto saya ??? PASTINYA CUT APPLE AR

Ayu.. said...

Insyaallah Dr..semuanya byk tunjuk ajar dari Dr..tunjuk ajarku sifu...

Post a Comment